2010. augusztus 19., csütörtök

Olyan szépen indult ez az egész, sokan nevettünk, simogattam a haját, lágyan beszólogattunk egymásnak. Gyengéden kijavítottam a helyesírási hibáit, ő pedig elmondta nekem, mi az a Pruitt-Igoe.Amikor felém jött, eloldalaztam; nevettünk.

Aztán elment.

Eleinte úgy tűnt, minden rendben van, de aztán...egyre furcsább leveleket küldött. Mintha nem lenne önmaga.
Összefüggéstelenül, folyton ugyanazt ismételve írt...
És akkor ráébredtem, hogy talán soha nem lesz a régi. Hatalmába kerített a gyanú: a japánok az ember-gép-klón kísérlethez használják fel a testét, a lelkéből pedig kulcstartót készítenek.

Rettegek.
Vajon van még remény?!

4 megjegyzés:

Unknown írta...

segítség szingapúrban vagyok egy wcpapír gyárban tekercselő mentse

Unknown írta...

Hehe, ugye vicces volt. Valójában minden rendben, most nagyon álmos ugye vicces volt.
Elhatalmasodott rajtam a lopkodás, nehéz leállni. Szereztem tányért kávézóból, takarót buszról, 2 borotvát, 4 fogkefét, 2 törülközőt és egy tekercs wc papírt. most nagyon álmos vagyok. Holnap körülnézek a sushisnál.
Minden oké, nem kell aggódni,japán remek hely, és nagyon jó fejek a japánok, szeretem a nagyon jó fejek a japánok.
Géza

Poppy írta...

jaaaaaaaaaaaj, drága, látod már, hogy milyen szöveget tanítottak be neki ezek a klóngyártójapánok,.... jaaaajjjjjj

lehet, hogy gondolatot is tud olvasni????
de az csak a hasznodra lehet:)
mucus

Falke írta...

Már nem is kell a gézagolyó, elég lesz pár csinos fürdősapka és kis sampon, remélem, nem felejted el.