2009. december 8., kedd

MH Karácsony

Betegen fetrengve mit lehet otthon csinálni? Én az arckönyvet lapozgattam, és ott izgalmas dolgokat tudtam meg. Van, aki férjhez megy, és egy percre se engedi, hogy ezt a tényt figyelmen kívül hagyjuk; mások folyton isznak; van, aki undorító romantikus számokat gyűjtöget, elég homályos okokból. Kutakodás közben találtam rá "Céges karácsony" címmel szereplő fotókra. Jól szituált fiatalok alkotnak tökéletes összhangot hipermodern kocsmaháttérrel, kezükben koktélok, összeborulás, multikulti, hónaljtáska.
Na, akkor elképzeltem, milyen lenne a cégesbuli tanároknak.
Színhely: A Tanári Szoba. Tavalyi, már farsangkor kiszolgált, gyermek-hajtogatta girlandok függnek. Fact: a suliban lépcsőről vattapamacs-hóvihar hull alá (nekem az tetszik).
Napközis tea korlátlan mennyiségben. Zsíros DESZKA.
Székreülős játék Máté Péter dallamaira.
Pedagógusok fenyőággal fenyítik egymást.
Az igazgatóhelyettesek mindenki rendelkezésére bocsátják a kávégépet.

8 megjegyzés:

frostflower írta...

A kávégépet csak akkor, ha csíramentesre sikálod használat után.

Jövő szombaton angolos karácsony (leírtam, hogy kari, de visszatöröltem, hiszen már így is elég beteg vagy), csodálatos lesz!

Falke írta...

Jihhááá!!!:)És mi ÉNEKELNI fogunk, te is-e?

frostflower írta...

naná!
(most jöttem haza valagszaggatóról, volt tökjó osztálytánc/lánytánc/fiútánc/kínosigazgatóbácsisbeszéd/
egy csomó pántnélküli abroncsos ruci/könnyezőanyuka, ilyesmi)
,,,,,,,,,,, --> ezeket a cicám írta neked.

Falke írta...

PERSZE, mivel későn érkeztem, nem találkoztunk pedig ÉN is! Baszki, nemcsak a suliban nem látlak, de már azon kívül se:)

frostflower írta...

Lássuk be, a suli-karácsony felülmúlta a víziódat.

Falke írta...

BÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, és a tiédet is....sokk. Rokk-sokk.

Fogas Katalin írta...

elmesélheted mi volt a sulikarácsonyon? Máté Péter, mákos beigli, csuhajja?

nosska írta...

igen, erre én is kíváncsi lettem volna...máhogy mennyire hasonlított a megvalósult esemény az elképzelésedhez...mert amúgy az amolyan elég szimpatikusan volt gyomorforgató.(máha meg nem sértődöl)
(ezt egy perce még úgy terveztem megfogalmazni, hogy: mennyire esett egybe a megvalósulási együttható.....a .....nem elfelejtettem!) Megin bonyolultan akartam...megyek relaxálni..