2009. december 27., vasárnap

Cserkó

Csodálatos metafora, Balukám közreműködésével, aki szerint "náluk mindig áll a bál*, te csak koktélcseresznye lennél a torta habján". És igen, sokszor jutott nekem hasonló szerep; koktélcseresznye mások tejszínhabján, mások tortáján. Azt hiszem, a legtöbb ember nem is szereti.
Csakhogy nekem most már saját torta kell, minimum egy emelettel, kis habbal és cseresznye nélkül. 2010 az ÉN tortám éve lesz, ha nem, akkor sem leszek díszítőelem többet!

*Általános alany, félregondolások nélkül.

3 megjegyzés:

Poppy írta...

hajrááááááááááá, hajráááááááááááááá,.........

most mi jövünk, és lesz saját tortánk:)))))

frostflower írta...

Vettem egy nagy-nagy üveg koktélcseresznyét a múlt héten. Már elfogyott.
(ez nem csak metafora, de annak is király)
2010...ha elforgatod, pont úgy néz ki, mint egy négyemeletes torta, szerintem a tiéd.

Falke írta...

Kösz, leányok!:)