2009. január 17., szombat

Kluttyogás 2009.

Zavaros bejegyzés pillanatnyi felindulásból:
-tegnap rettenetes buli volt, és még csak be se rúgtam; szolid tánc közben (nem okés a térdem) azon rötyögtem, mi lenne, ha bejönne akár Horn Gyula, akár Rogán Antal, hogy halkítsák le a zenét, vagy csak úgy.
-ma egész nap pörgök, mert lehet, hogy eljön hozzám a fiú, akit nagyon kedvelek (és NEM Soroksárról jön idáig);
-tegnap felhívott Gyuribátyám, nagyon örültem;
-Joli Katus Attila-rajongóklubot létesített a faszbukon, ahová be kellett lépnem a jó barátság megőrzése érdekében (it is a must). Nem volt jó. De hát én szeretem a Jolánt.
-most el kell mennem olvasókörbe, hogy okosan beszélgessünk Ottlik Géza munkásságáról, bár a könyvet (tudjátok, AZT) nem olvastam, de azt mondta a Pók, hogy azért menjek. Ma belenéztem a műbe, és szerintem az Ulisszeszt előbb fogom elolvasni. Bájdövéj, volt egy csomó JÓ könyv is a listán, amelyekre lehetett szavazni, erre mit választottak?! Természetesen az Iskola a határont. De kussolok, mert nem is olvastam, biztos sokat megtudni belőle a nehéz sorsról, de a mamám azt mondta, hogy jól van-jól van, persze, de az egy rossz könyv. Meg hogy olyan mint a Város és a kutyák, csak az közben jó is. Én általában adok a szavára. De azért most megyek. Oda.

U.i.: voltam ott, és el is kezdtem a könyvet, egyáltalán nem rossz. Bár ettől függetlenül vannak dolgok, amik jobban érdekelnek, mint a katonai iskola.

Nincsenek megjegyzések: