2009. január 8., csütörtök

Hát ez is hülyeség

Sőt, ma reggel harapdált is a kis dög. Hát lesöpörtem az ágyról. Bár igaza van a macskának, túl sokat alszom. Kövezzetek meg. Igaz, tegnap éjjel (!) lábat szőrtelenítettem, és majdnem beleőrültem a fájdalomba (ezt a fiúk valószínűleg el se tudják képzelni; elég, ha arra gondolok, hogy felháborodott a bátyám, amikor a kétezres évek elején odadugta a lábát, hogy próbáljuk ki rajta az új epilátort, és ráébredt, hogy ez igazából FÁJ). Ez azért "sokat levett", ahogy Tát mondaná.
Ezt leszámítva az ifjú Ricsárdot oktattam tegnap is. Igen értelmes fiú, de még nem jutott el az "önerőből megcsinálom a leckét, mert az nekem lesz jó" szakaszába a nyelvtanulásban; gondolom, ez a tizennyolc évének tudható be. De most komolyan. Jön a fiú, önként, mivel nyelvvizsgát akar, de odáig nem jut el a felnőtt gondolkodásban, hogy ehhez nem elég az órán villantani...jaj, de uncsi pedagógusduma. Befejezem.
Kitaláltam, mit mondjak az államvizsgán, ha az nem válik be, jöhet a Hello Dolly-performansz. Mindig kell hogy legyen B-terv.

4 megjegyzés:

bondor írta...

Bocsánat, te nem szartál be valamitől?

Falke írta...

Én minden nap be szoktam. Te is?

gesztenye írta...

B terv mindig kell. Ma én is ezen agyaltam éjjel, ágyikóban forgolódva, és arra jutottam, h ha nem jönnek be a számítások a vörikeri nem hivatalos, ám megszállottan fanatikus képviselőjeként, nyitok egy nemzetközi macskatábort, ahol fajra, nemre, korra, vallásra való tekintet nélkül fogadok be létükben vagy munkájukban veszélyeztetett, fizikailag vagy elméjükben sérült, avagy összetört szívű macskákat. jöhetnek házi korcsok, perzsák, kicsik-nagyok, pucérak (ez egy liberális macskafarm), és ha jó úszok, akkor szívesen várom őket a tengeren túlról is, bármely kontinensről.
Lényeg a lényeg, soxeretettel várlak téged és Gönyüt is! Hozz magaddal egy macskát te is jeligével! :D Pussz

Falke írta...

Milyen kedves ötlet. Taníthatnánk is őket erre-arra, például a svájcibicska helyes használatára, meg hogy hogyan kell sátrat verni, nem? Kicsi macskasátrat.
De persze semmi drog, és a nemek is el lennének különítve.