2010. december 1., szerda

Confessio

Teljesen meg fogok őrülni. Jó lesz.
Huszonnyolc éves leszek. Még soha nem volt öt hónapnál hosszabb kapcsolatom. Ez azért van, mert:
-mindent később kezdek el, mint a normális emberek. Gondoljatok bele, a Faith No More-t is akkor kezdtem megszeretni, amikor már 10 (!) éve feloszlottak. Ez a tendencia az életem több területén is megnyilvánul.
-hosszú távon nemigen viselek el senkit.
-hosszú távon nemigen viselnek el.
-elvált szülők egyke gyermeke vagyok, így az alkalmazkodás valamint az empátia nem az erősségem.
Most, hogy egyedül lakom, kezdem levetkőzni az utolsó gátlásokat is, és rádöbbenek, hogy egyszerűen RETTENETES vagyok. Pillanatnyilag jól szórakozom, ez az egyetlen dolog, ami felmenthet. Hogy jó nekem, most, itt. (A fentiek azért továbbra is aggasztanak egy kicsit, de sajnos egyre kevésbé.)

4 megjegyzés:

Unknown írta...

- új lakás
- önámítás
- dac és depresszió

VIGYÁZAT! ez a tökéletes út a mágány felé. Persze tudom, Önnek ez is megfelel, Miss Nincs Szükségem Senkire. (vagy mégis...?)

Falke írta...

Még az a szerencse, hogy bárkitől megtudhatom: "magányos leszel." Oh, surprise-surprise.

Unknown írta...

A lényeg, hogy jól érzed magad.:)
Ha beszélgetni akarsz, szólj!
Nem mindenki antiszociális.:)

gapsa írta...

Hát én speciel antiszociális vagyok (pontosabban szociopata, papírom van róla), mégis nagyon kedvellek. Persze lehet, hogy egyszerűen nem ismerlek eléggé, de ezt nem hiszem.