2010. július 11., vasárnap

Mozgókép

Alapvetően nem vagyok moziba járós típus. Néha azonban úrrá lesz rajtam a vágy, hogy nézzek. Egyszer például (és ezt még soha nem vallottam be nyilvános fórumon) egyedül elmentem megnézni az Anyád napja című filmet, J-Lo és Jane Fonda főszereplésével (utóbbi zseniális, még akkor is, ha túljátssza, előbbi meg nem színésznő, de aranyos).
Ma viszont nem direkt-szart nézünk; tavaly ilyenkor csodálatos volt az Engedj be, a svéd vámpírfilm, idén megint svédet óhajtok nézni. A tetovált lányt akarom, és meg is kapom. Remek kritikákat írtak róla, sötét, erőszakos, gondolkodtató, társadalomkritikus, izgalmas, nőgyűlölős, felgöngyölítős. Pátriárka is jön, vállalta, hogy zsigereket néz. (Képzelem, hogy fog örülni, amikor felébred bennem a rég szunnyadó feminista).

3 megjegyzés:

Unknown írta...

na és milyen volt? én is meg akarom nézni...

Falke írta...

Fasza. Ajánlom én, nézzed meg jól.

Rozee írta...

micmacs à tire-larigot - adják a művészben még mindig.