2009. február 7., szombat

Falke szorong

Sajnos ("jajj, neem, de ez télleg olyan jó, csak hülyéskedek") állásba kerültem egy suliban. Huszonöt óra egy héten. Éhbér. Minden korosztály játszik. Főleg a kicsik idegesítőek. Mégis mi lehet olyan érdekes azokon a kurva szójátékokon, ahol olyanokat mondogatunk, hogy tolltartó az penszilkéz meg ilyeneket.
És ez bizony így fog menni...most sokáig. Nem tudom, hogy fél évig-e vajon, vagy akár...
De az igazság az, hogy mindennel együtt jó ott!
Nem is emiatt szorongok. Volt most Szegeden egy flessem (most éppen ne kérdezzétek, mi az-ki ne tudná), diplomaosztó előtti buli, aznap reggel is hat előtt keltem, de azért este még ráittam. És voltunk többen. És...megint hülyeségek történtek, Falke magára vet(het). Ezt-azt. Kicsi hülyeségek, fájnak. Falke ostoba. Falke kiszolgáltatott. Falke élő adásban fikázza magát.
Megyek aludni, hátha kimegy belőlem az emósság holnapra, két napja nem aludtam.

2 megjegyzés:

bumbus írta...

jaja, rögtön lejött h nem vagy a toppon, de:
"szeretünk Falke!"
dolgozni jófejség!
tc:m.

Falke írta...

Én is, Bumb:)