2008. november 1., szombat

Jajj

Jajj, de nem tudom, mi van.
Jajj, de szorongok.
Jajj, de nem kellett volna az első metróval hazajönni.
Jajj, de kár, hogy mostanában olyan kevés dolog ér el hozzám, de legalább ezek depresszív hatást érnek el.

Az se olyan jó, hogy nem érdeklődöm semmi iránt, mert ahhoz túlságosan szorongok.

Ezenkívül szomorú vagyok, hogy a kölcsön-kutyagyerekem holnap hazamegy, és nem lesz, aki őrjöngve kéri számon, hogy hol voltunk az előző hatvan percben. Meg aki bejön a szobába, pusztán azért, mert ott vagyok.

6 megjegyzés:

bondor írta...

Azért jó, hogy az első metróval jöttél haza, mert akkor még eléred az utolsót, amivel visszamehetsz a városba.

Falke írta...

Igen, azóta rájöttem, és fel is vidultam.

szosz írta...

na, én most bemennék a szobába, csak azért mert ott vagy, de nem vagy ott, mer micsinálsz? iszol vhol. milyen viselkedésed van neked?

Falke írta...

Jolán, te nem vagy gugli.

andras írta...

peace

andras írta...

peace