2010. március 15., hétfő

Genetika

Mér' kell engem folyamatosan a testsúlyommal baszogatni? Bezzeg, aki kövér, azt kíméljük, jujujuj, egy szót se a túlsúlyáról.
Én ezt teljesen megértem, nem is teszek soha megjegyzéseket, de akkor ezt visszafelé miért nem várhatom el? Nem, nem tudok meghízni, de ez SEM egészséges. Különösen taszít, ha azzal viccelődnek, hogy biztos fogyókúrázom, sőt anorexiás vagyok.
Egy dolog vigasztal: somolyoghatok, amikor a nők kárörvendőn néznek rám, és közlik, hogy "hát huszonéves koromban én is ilyen voltam, és most nézz meg...", ugyanis velük ellentétben én tényleg soha nem fogok meghízni.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

eleve miert kell valakit a testsulyaval basztatni?nem kibaszott mindegy hogy mekkora valaki zsirsejtallomanya?! nem ertem ezt emberek miert erzik beszedtemanak. beszelhetnenk arrol is hogy nahat mennyire szoros a karod vagy nocsak neked szokatlanul eloreugrik az allad...de minek?