2010. március 7., vasárnap

Újabb testimese

Én miért nem lettem nagymellű? Vagy közepes mellű? Vagy kismellű?
Vagy egyáltalán valamilyen mellű?
Az olyan szép, és a fiúk is erre vágynak, hiába mondják, hogy jajjnemszámít, nem számít. Igenis számít. Még ha nem is nagy kell, de egyáltalán valami legyen ott! Vagy kettő.
És senki ne merjen a kisugárzásról meg egyebekről hablatyolni. Én biztos vagyok benne, hogy mindezek eltörpülnek két félgömb mellett.
Aki esetleg tudja, hogy a nemi érés befejeztét követő kb. 10 év melltelenség után miért MOST lett éppen EZ a problémám, az szóljon, mert én nem tudom.

U.i.: A gumidarabok beültetését elutasítom, tehát nem, nincs megoldás.

13 megjegyzés:

frostflower írta...

nem is tudom, mit mondhatnék. de érint a téma, ezért hozzá kell szólnom.
el kéne terjeszteni, hogy a picici a divat.

Falke írta...

De nem az:(
Csak gigacsöccsel törhetünk világuralomra, bár a felfelé vezető út nehézkes lenne.

frostflower írta...

a témahéten ezt kutathatnák például

frostflower írta...

kilinkeltelek a blogomon, nem bánod?

Falke írta...

Nem hát..de várj, azt a gyerekek olvassák...(legalább 1)

frostflower írta...

igen, de ő nem árulkodós.:) Még leszedhetem!

tablacsoki írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
tablacsoki írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
frostflower írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
tablacsoki írta...

Kupak ismét hozzászól a ciciproblémához, mert a kupakoknak (szinte) nincs cicijük. A Kupak egyébként egy csendes teremtmény, nem beszél senkinek, még a többi kupaknak sem, amiről nem szabad.

Kupak fáradt...

tablacsoki írta...

Kupak kérdezi: ez egy másik időzóna? Vagy a Kupak időzón elcsúszott? Kupaknál 0:45 van, csakhogy henceghessen, hogy eddig tanult, és még nincsis kész...

Kupak elhúz a .... oda

frostflower írta...

höhö, megjelent nálad is Kupak. Nyugalmad nyugodjék békében:)

Falke írta...

Kicsikupak:)