2010. szeptember 2., csütörtök

Megdöbbentem, de tényleg

"A Fókusz pénteken

Utcazenélésből tartja fent magát Bodnár Attila fia, akinek nem felhőtlen a kapcsolata híres, zenész édesapjával. A 30 éves fiú most az X Faktortól várja az áttörést, és élete jobbra fordulását. Az első válogatáson azonban kínos helyzetbe került, amikor szóba hozták a családját."

Ahogy meghallottam ezt a felvezetőt ma este a tévében, odakaptam a fejem, és igen: ő volt az, sovány, olyan hajjal mint Szkubidú Seggi barátjáé. A gitár is stimmelt.
Istenattila.
2001-ben vagy 2002-ben találkoztunk Jézus Krisztus akaratából (bár ezt csak később tudtam meg). A 98-as buszon ültem, ő is, nagyon tetszett, amikor leszálltam, rámosolyogtam. Ő is felderült, integetett.
Hetekkel később ki más perdült elém a Kökin, mint ő; az első öt másodpercben már előkerült Jézus Krisztus, aztán egy pici Biblia is, de akkor már utaztunk, és mesélt.
Régebben drogozott, aztán meglátta a fényt, amiről kiderült, hogy nem a narkotikumok okozta érzékcsalódás, hanem isteni ragyogás. Úgyhogy elvégezte a pünkösdista teológiai főiskolát, majd nem helyezkedett el lelkipásztorként, inkább zenélt, sikerről álmodott. Mindketten nagyon szeretjük a Nine Inch Nails-t meg a Toolt is, ennek örültünk. Időnként elveszett, de a Kökin mindig megkerült, és mindig ugyanarról számolt be: meló nincs, az emberek rosszak, egyedül Jézus Krisztusban lehet bízni. Még nálunk is volt, ettünk szendvicset, szívtuk a tigrisszofit.
Legutóbb a ferencieknél találkoztunk, az aluljáróban zenélt. Leszólított. Beszélgettünk, adtam neki cigit. Az emberek rosszak, az élet nehéz, JK sem nagyon váltja be a hozzá fűzött reményeket, de azért...
Azt viszont nem tudtam, hogy ő a (A) Bodnár Attila fia.. még csesztettem is ezzel, amikor találkoztunk, nem gondoltam, hogy igazi rokonok.
És most megy az Ikszfaktoriálisba. Kíváncsi vagyok. Remélem, történik már vele valami jó, mert kedvelem. Tényleg.

3 megjegyzés:

roltheker írta...

hogy releváns maradjak, bodnár attila honlapja is megér egy _misét_:
http://www.bodnarattila.hu/

frostflower írta...

úristen.
úristen.

Falke írta...

Beszarás. Nem?!
De.