2010. május 10., hétfő

A PEH

Na, úgy tűnik, kissé lazán vettem az adóbevallás-projektet. Gondoltam, bemegyek az ügyfélszolgálatra, ahol regisztrálni kell, és talán segítenek is kitölteni az adóívet, vittem minden papírt.
Odaérvén szembesültem a ténnyel, hogy mindenki másnak is ugyanez a zseniális ötlete támadt, és eltorlaszolják az iroda ajtaját, fürtökben függnek a lépcsőkorláton, izgatottan dohányoznak a kapualjban. Azt remélem, ők is lusta disznók/naivak, mint én, mert akkor működni fog a tervem.
A terv:
az APEH-iroda 8.15-kor nyit. Kisfalke már 7.15-kor ott fog toporogni az ajtó előtt, így biztosítva elsőségét.Igen, tudom, a terv maga talán alulmúlja a leleményes Winnetou trükkjeit, de lássuk be, kevesen lesznek hajlandóak ENNYIVEL korábban felkelni...ugye? Nem? Igazam van? Nem?
DE.


(Vagyis remélem, baszki.)

4 megjegyzés:

tablacsoki írta...

óhogy gargarizálnál hurkazsirat.. a Pech elnevézésű ékesmágyar szavot nem ígyfele írjók.
igen, népmese remixet néztem:

http://www.youtube.com/watch?v=Y0b8RG8zCJg

:)

Falke írta...

NA NE, Kupi??? Én meg aszittem???:D

frostflower írta...

na, mi lett?

Falke írta...

Minden frankó, bejutottam elsőként, kiokosodtam, délután kitöltöttem, holnap feladom. Remélem, jó lesz.