2010. február 21., vasárnap

Falke (F.É.) Steinfeld, azaz Falke "Férfiakhoz értő" Steinfeld jótanácsai 1.

Kislányok*!

Én nagyon bölcs vagyok. Meg is osztom veletek a párkapcsolati (höhö) randizónával (höhö) kapcsolatos tapasztalataim!
Amikor a Férfi-ember kihatol a lakból, ahol az előző órákat/napokat velünk töltötte, lelkünket azonmód kétség lepi be, így:
"Fog keresni? Jó vagyok nála? Vagy mostakkor MÍÍvVAAAN???"
Addig-meddig, hogy pár óra elteltével úrrá lesz rajtunk a bizonyosság utáni vágy. A mai control freak nők (igen, én is megléptem ezt korábban) ekkor a kistelefon után nyúlnak, és repül az üzenet a Férfi-ember férfias telefonjára (nem ám ilyen kis BUZIS!Nem!), mely szerint a Nő-ember:
-jól érezte magát vele;
-reméli, rendben hazaért;
-találkozhatnának máskor is.

És ekkor az újabb rököny, hogy úristen, ezt nem is értem, nem válaszol.
Még mindig nem. Másnap sem.
Falke szerint a következő a helyzet (bár bizonyára vannak kivételek, de azért az furcsa):
Férfi-ember megkapja az üzenetet, de nem tud vele mit kezdeni; számára az üzenetnek nincs funkciója, holott mi azt gondoljuk, igenis nagyon fontos, hogy azon nyomban megvakartassuk a lelkünket, igen drágám, nagyon jó volt veled, ekkor és ekkor felhívlak majd. Aludj jól.
Nem.
Megnézi a telefont, mosolyog, lehet, hogy örül, majd elteszi, és szarik az egészre. Nincs kérdés, nincs válasz. "De hát...mit kellett volna válaszolnom?" És valljuk be, mi sem akartunk érdemben kommunikálni, csak egy kicsit, naaa, mondd hogy szereeetsz, vagy legalább hogy jóóóéééjt! Na és erre szerintem a legtöbb esetben nem vevők. Ettől még nem feltétlenül gonoszak ők.

*és fiúkák

2 megjegyzés:

frostflower írta...

csodááálatos! Ugye sorozat készül?
Akkor még a következő témákat fejtsd ki mindannyiunk okulására:
1. Együtt lógunk/kézfogás/célozgatások, aztán SEMMI.
2. -Mi a baj? - Semmi. - Akkor jó.
3. Jóbarát (fiú) szerint egy fiú csak azért visz virágot egy lánynak, hogy megdughassa.

Falke írta...

hehe!jól van.