2008. december 8., hétfő

A mai kedvenc szavam: "bagóleső". Csak úgy eszembe jutott, micsoda nyelvi lelemény!
Mesélek még a mai napról, lenyűgöző dolgok történtek.
Vagyishogy először megmondom, hogy mi NEM.
Nem írt senki flörtöt a fészbukon, mely szerint netalántán dughatnánk.
Nem repedt szét a ház, bár úgy látom, határozottan erre készül.
Nem engedtem be a Frodó macskát, mert hihetetlenül kanos, és csúnya hangokat ad ki. Egy bizonyos pillanatban az volt az érzésem, hogy nálam is szívesen próbálkozna, úgy nézett.
Nem néztem ma sem a Józsibarátot.
Ezzel szemben:
-szépen kitakarítottam a nagyszobát (nálatok biztos "nappali", ti sznobok);
-elmosogattam;
-Harry Enfieldet néztem a jutúbon, mondhatom, kacagtató volt;
-eldöntöttük, hol szilveszterezünk.

ŐRÜLET!

2 megjegyzés:

bumbus írta...

"nálatok biztos "nappali", ti sznobok"

:D
zabállak!
(enivéj a lista a blog címéhez méltó)

Falke írta...

Anyádat Bumbus!!
:D